דבר יו"ר ההתאחדות

ציבור יקר,
 

בתקופה האחרונה היינו עדים לאירועים בטיחותיים הנובעים ממתן שירות לקוי של בעלי מקצוע בקרב בתי מגורים. המגזר הפרטי לעיתים חסר ידע וכלים בכל הנוגע לתחזוקת דירתו ולבחירה נבונה של איש מקצוע ואופן הפעולה. לצערי הרב, לפני מספר חודשים נתקלנו באסון ובה מצאו את מותן שתי ילדות, יעל ואביגיל גרוס ז"ל, כתוצאה מפעולת גז שאסור לשימוש במגורים.

אני מאמין שאיחוד כל אנשי המקצוע בתחום הלוחמה במזיקים, תוך כדי שיתוף פעולה עם המשרד להגנת הסביבה ועמותות ירוקות נוספות, יוביל להפחתה ניכרת בתקריות הבטיחות הקשורות למניעת מזיקים. התאחדות המדבירים בישראל בע״מ תעלה על דרך המלך בהובלת הענף לסטנדרטים גבוהים של מקצועיות, בטיחות, שמירה על הסביבה ועל בריאותנו. ההתאגדות מאגדת בתוכה מדבירי מזיקים, מרחיקי יונים, לוכדי נחשים, לוכדי חתולים וכלבים, תברואנים, וטרינרים וחקלאים. כל אנשי המקצוע בענף מוזמנים להצטרף, יחד נמנע תופעות כגון מחדלי בטיחות, רשלנות, מחירים מופקעים ועוד.

לציבור הישראלי אני פונה בבקשה להתריע על כל תקרית ולפנות בכל שאלה. בנוסף, התאחדות המדבירים תספק לכל דורש ידע נרחב אודות סוגי הדברה והרחקת מזיקים ומניעתם, מידע על תוקפי אחריות, המלצות וכמובן מאגר של בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים אשר צורפו להתאחדות בעזרת אמנת שירות ותקנון שבעלי המקצוע מחויבים לו. כל מי שלא יפעל על פי הסטנדרטים יורחק מהאיחוד.

באתר האינטרנט מידע מקיף ודרכי התקשרות עמנו, בהמשך נעמיד לרשות הציבור פורום ובו צוות מומחים בענף ההדברה שיענה לכל פנייה.

נשמח לשמוע ממכם.
גלישה נעימה,
עמית כהן,
יו"ר התאחדות המדבירים בישראל.